1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد ؟
2- آیا برای خرید از فروشگاه رژمد ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
3- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
4- آیا امکان مطلع شدن از موجودی کالا در سایت وجود دارد ؟
5- مبلغ سفارشم را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
6- با استفاده از کارت کدام بانک ها می توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
7- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
8- سفارش خود را به چه روش هایی می توانم تحویل بگیرم؟
9- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟
10- آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
11- سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شود؟
12- آیا امکان تعویض و یا مرجوع کردن سفارشات را داریم؟